„Svi znaju da u stanici Vukov spomenik imaju tri pokretne stepenice. Uvek se svuda u svetu adaptacije podzemnih železnica rade sukcesivno, prvo jedna, pa druga strana. Sve to može da se uradi za nekoliko nedelja, najviše mesec i po dana“, rekao je Miektić.
Istakao je da stranka Zajedno ima razrađen plan kako da se za dve godine saobraćajne gužve u Beogradu smanje za 26 odsto, što bi se sprovelo produženjem ruta BG voza do Pančeva, Lazarevca, Mladenovca i Rakovice.
Miketić je ukazao na to da šinski sistemi mogu spasiti Beograd pa su zbog toga iz pokrenuli onlajn peticiju „Voz za sve Beograđane“, pozvavši građane da je u što većem broju potpišu.
“Infrastruktura železnice je pre sedam dana raspisala tender za nove linije BG voza, što mi iz stranke Zajedno već godinu dana zagovaramo”, kazao je Miketić i upozorio:
„Zagovaramo da se vračarskim tunelom ne prevoze opasne materije, jer smo videli koliko često iskaču kompozicije po Srbiji, a ako bi se to desilo tokom noći, nastala bi katastrofa“.
Naveo je i da već postoji izgrađena pruga do Pančeva, kojom ne saobraća BG voz, već PA voz, „koji izbacuje građane na Pančevačkom mostu“, ocenjujuću da je neverovatno da Beograd i Pančevo nisu povezani direktnom voznom linijom.
Prema planu međunarodnog stručnjaka za saobraćaj Dragomira Lukića, koji je stranka Zajedno razradila, u prvoj godini bi bile kupljene dve nove kompozicije i bili bi duplirani polasci, te bi se već tada osetio boljitak.
Kaže da plan podrazumeva voz do Karaburme, Kalenić pijace i naredne godine do aerodroma, kao i da bi njegova realizacija koštala 12 miliona evra.
„Sa produžetkom tramvajskih linija to bi moglo da smanji gužve dok se metro ne organizuje. Hoćemo da sprečimo da Beograd stane“, poručuje Miketić.
Ističe da su svi Beograđani poniženi zbog objave Sekretarijata za saobraćaj „da će zbog nekih stepenica zatvoriti stanicu Vukov spomenik na godinu i po dana“.
Foto Izvor: N1
Video: