Juče se desio ko zna koji u nizu problem u funkcionisanju BG voza, kada su putnici ostali zarobljeni u tunelu satima.
Već neko vreme upozoravamo na probleme funkcionisanja Bg voza i nudimo rešenja za njihovo hitno rešavanje.
Bg voz je postao zadnja rupa na svirali gradskog saobraćaja umesto da bude prva violina. A ovo su jednistavna rešnja koja bi smanjila gužve u beogradskom saobraćaju za 15% odmah.
Javno komunlano preduzeće Beogradski voz i metro, godišnje potroši 2 miliona evra, a bukvalno ništa ne radi. To su fiktivna radna mesta koja služe za uhlebljavanje stranačkih kadrova. Kada bi se taj novac iskoristio za kupovinu novih kompozicija, BG voz bi mogao odmah mnogo bolje i frekventnije saobraćati.
Neophodno je hitno pustiti BG voz do Pančeva, Pazove, Lazarevca i Mladenovca i povećati broj polazaka. Ova mera ne košta ništa a mnogo bi značila za saobraćaj u Beogradu.
Obnova pruge do Pančeva je plaćena 90miliona evra, a 8 godina nije korišćena jer je vlast čuvala monopol Pantransporta, transportnog preduzeća koji dere kožu sa leđa građanima i studentima Pančeva.
Tek nakon što je stranka Zajedno skupila 5000 potpisa građana Pančeva da se vrati BG voz do Pančeva, uveden je nekakav Pan voz, koji putnike sad izbacuje na mostu Pančevcu. Gde ste videli da su dva grada povezana tako da se putnici izbace na mostu? Samo u Srbiji koja čuva svoje privatne monopoliste.
Takođe, hitno da se zabrani prevoz opasnih materija ispod Beograda dok ne bude gotov most preko Dunava. Vračarski tunel je tempirana bomba za sve građane koji tu žive, i zato moramo sprečiti potencijalnu katastrofu, odmah.
Železnica se gradi i planira za ljude, tamo gde ima potrebe, a ne zarad koruptivnih ugovora SNS firmi.